ویدئو کنفرانس سخت افزاری یالینک MeetingEye 600

 

ویدئو کنفرانس یالینک MeetingEye 600:

دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاریYealink MeetingEye 600  که در واقع نسل جدید پایانه های ویدئو کنفرانس می باشد یک دستگاه مناسب برای اتاق های کنفرانس با اندازه متوسط است.

 

برای مطالعه بیشتر: سیستم کنفرانس

 

امکانات ویدئو کنفرانس یالینک MeetingEye 600:

طراحی این پایانه به صورت AIO  می باشد که شامل 2 دوربین، کدک، میکروفون کنفرانس، اسپیکر و وای فای و بلوتوث داخلی است که همه این ها در این دستگاه ویدیو کنفرانس جمع آوری شده اند. یک دوربین سوپر واید Wide  با رزولوشن 20 مگاپیکسل و زوم 4 برابری e-PTZ به همراه یک دوربین تله فوتو با رزولوشن 8 مگاپیکسل و زوم ترکیبی 10 برابری تجربه یک ارتباط تصویری لذت بخش و هوشمندانه تر را به همراه تمامی جزئیات برای کاربران فراهم می سازد.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

مزایای ویدئو کنفرانس یالینک MeetingEye 600:

از جمله مزیت های این دستگاه ویدئو کنفرانس سخت افزاری می توان به قابلیت ارسال محتوا به صورت بی سیم، قابلیت های Auto Framing و Speaker Tracking و AI Face Enhancement  اشاره کرد. دستگاه MeetingEye 600 از پروتکل های H.323 و SIP پشتیبانی می نماید و با استفاده از بالاترین استاندارد ویدئویی موجود یعنی H.265  تجریه یک ارتباط با کیفیت با کمترین پهنای باید را میسر می سازد. قابلیت استفاده از 2 خروجی تصویر به صورت همزمان با کیفیت 4K و پشتیبانی از میکروفن های بی سیم و با سیم، پنل تاچ جهت مدیریت جلسات از جمله دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد. ماژولار بودن دستگاه های ویدیو کنفرانس یالینک کاربری این محصولات را برای هر نوع نیازی مهیا می کند.

 

برای خرید ویدئو کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید