سرویس ویدئو کنفرانس ابری

اگر از سرویس های ویدئو کنفرانس ابری رایگان استفاده می کنید و نیاز شما بر آورده نمی شود، فرم مشاوره را پر کرده تا کارشناسان گلیک با شما تماس بگیرند.

درخواست مشاوره

راهکارهای ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس های ابری کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه خود در هر مکان و زمانی در جلسات ویدئو کنفرانس از طریق وب کم حرفه ای حضور پیدا کنند. راهکارهای ویدئو کنفرانس مبتنی بر، ابر یا Cloud برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس را آسان و قابل دسترس می کند. تفاوت اصلی راه کارهای مبتنی بر ابر با زیرساخت های ویدئو کنفرانس که در سازمان ها و مجموعه ها مورد استفاده قرار می گیرد، در این می باشد که سرویس های ویدئو کنفرانس ابری امکان راه اندازی بر روی سرورهای سازمان را به صورت On-Premise نداشته و سرورهای این سرویس ها در محل شرکت های ارائه دهنده این سرویس ها می باشد. دلیل استفاده نکردن بیشتر سازمان ها و مجموعه ها از این نوع سرویس ها عدم امکان استفاده از این سرویس ها بر روی شبکه داخلی سازمان، امنیت کمتر نسبت به زیرساخت های ویدئو کنفرانس و ارائه امکانات کمتر جهت کنترل جلسات می باشد.

 

 

سرویس های ارائه دهنده ی ویدیو کنفرانس ابری:

از جمله شرکت های ارائه دهنده سرویس های ویدئو کنفرانس ابری می توان به کمپانی های نظیر  Zoom، Skype، TrueConf Online، Yealink Meeting  و سایرموارد اشاره کرد. معمولا سرویس های ویدئو کنفرانس ابری دارای حالت ها و یا پلن های مختلف برای کاربران می باشد، که حالت رایگان محدودیت هایی را برای کاربران اعمال می کنند که شامل تعداد محدود کاربران در جلسات مالتی پوینت، زمان محدود برای برگزاری جلسات، عدم امکان ضبط جلسات و سایرموارد می باشد. این سرویس ها به دلیل نداشتن میکروفون کنفرانس ایده آل گزینه ی مناسبی برای برگزاری جلسات سیستم کنفرانس نیستند. برای خرید ویدئو کنفرانس و استعلام قیمت و هزینه راه اندازی ویدئو کنفرانس می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید.

 

برای خرید ویدئو کنفرانس یالینک با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید