چطور بهترین میز کنفرانس را انتخاب کنیم؟

چطور بهترین میز کنفرانس را انتخاب کنیم؟

میز کنفرانس اصلی‌ترین المان و پایه دکوراسیون اتاق کنفرانس خواهد بود. انتخاب میز مناسب سالن کنفرانس از اولویت های گلیک محسوب می شود.

 

یکی از مهم‌ترین فضاهای هر اداره و شرکتی، اتاق کنفرانس آن است‌. این اتاق نه تنها محل برگزاری جلسات داخلی و بررسی ایده‌ها و برنامه‌ریزی برای اجرای آنها است بلکه اولین و جدی‌ترین محل برای ملاقات با مشتریان، شرکا ‌و سایر مراجعین خواهد بود. در این اتاق تصمیمات مهم و کلیدی اخذ خواهد شد و قراردادهای اصلی شرکت به امضا خواهد رسید. از این رو طراحی اتاق کنفرانس از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. طبیعتا همه مدیران و صاحبان کسب‌‌وکار برای بهتر شدن دکوراسیون اتاق کنفرانس وقت و هزینه زیادی را صرف خواهند کرد. میز کنفرانس اصلی‌ترین المان و پایه دکوراسیون اتاق کنفرانس خواهد بود. انتخاب یک میز مناسب نه تنها هزینه و زمان صرف شده برای این مهم را بهینه می‌کند، بلکه در افزایش بهره‌وری اتاق کنفرانس نیز موثر است. حال سوال اصلی این است که چطور بهترین میز کنفرانس را انتخاب کنیم؟

 

میز کنفرانس

همان‌طور که اشاره شد میز کنفرانس از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مبلمان مورد نیاز محیط‌های اداری است. برای خرید میز کنفرانس باید بسیار دقیق عمل کرد تا نه تنها به زیبایی اتاق کنفرانس کمک کند بلکه کارایی و بهره‌وری بالایی را نیز به همراه بیاورد. میزهای کنفرانس انواع متفاوتی دارند و در ابعاد و شکل‌های مختلف با متریال و مواد اولیه متفاوت ساخته می‌شوند.

 

برای مطالعه بیشتر: دستگاه ویدیو کنفرانس

 

انواع میز کنفرانس

 

  • میز کنفرانس مستطیلی

 میز کنفرانس مستطیلی مرسوم‌ترین نوع میزهای کنفرانس است. این نوع از میزهای کنفرانس در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام کارایی مربوط به خود را دارند اما به‌طورکلی اولین و ساده‌ترین انتخاب برای بسیاری از فضاها همین نوع از میزهای کنفرانس هستند.

 

  • میزکنفرانس قایقی

میزهای کنفرانس قایقی در بسیاری از ویژگی‌ها به میز کنفرانس مستطیلی شبیه هستند. در این نوع از میزهای کنفرانس کناره‌های میز به‌صورت محدب طراحی شده‌اند. این طراحی در زمان برگزاری جلسه و مذاکره، دید بهتر افراد نسبت به یکدیگر را به همراه خواهد داشت.

 

  • میز کنفرانس بیضی

میز کنفرانس بیضی را می‌توان همان میز کنفرانس مستطیلی دانست که برای زیبایی بیشتر لبه‌های آن به صورت گرد طراحی شده‌ است. این نوع میز بسیار چشم‌نواز بوده و مانند میزهای مستطیلی طرفداران زیادی دارند.

 

  • میز کنفرانس دایره‌ای یا گرد

میز کنفرانس دایره‌ای عموما برای فضاهای کوچک مناسب است. استفاده از میز کنفرانس گرد علاوه بر ایجاد فضای کافی برای حاضرین در جلسه، احساس فراگیری و نزدیکی را به آن‌ها منتقل خواهد کرد.

 

  • میز کنفرانس یو شکل

میز کنفرانس U شکل یکی از پرکاربردترین انواع میز کنفرانس برای مجموعه‌های بزرگ است. این میز با طراحی خود فضای مناسبی در بین دو سمت میز جهت پذیرایی‌ها و قراردادن مانیتورها به وجود می‌آورد. از این رو می‌توان بهترین استفاده از میز کنفرانس و فضا را کرد.

 

برای تجهیز سالن کنفرانس خود با انواع سیستم میکروفون کنفرانس با ما تماس بگیرید

     

 

متریال میز کنفرانس

اشاره کردیم که در ساخت میز کنفرانس از متریال و مواد مختلفی استفاده می‌شود. این متریال در دو بخش پایه و رویه قابل بررسی است.

 

  • متریال رویه میز کنفرانس

چوب، سنگ و شیشه اصلی‌ترین مواد مورد استفاده برای ساخت رویه میز کنفرانس است. برای انتخاب متریال مناسب باید علاوه بر آشنایی با ویژگی‌ها و مفهوم هر کدام از مواد، به هماهنگی آن‌ها با سایر المان‌های دکور و موقعیت و شخصیت شرکت توجه کرد.

 

  • متریال پایه میز کنفرانس

چوب و فلز از محبوب‌ترین متریال برای ساخت پایه میز کنفرانس هستند‌. عموما از پایه‌های چوبی برای ساخت میز کنفرانس کلاسیک استفاده می‌شود. به تازگی میز کنفرانس با پایه‌های فلزی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع میز کنفرانس زیبایی خاص و مدرنی را برای فضا به همراه خواهد داشت.

 

برای مطالعه بیشتر: ویدئو کنفرانس

 

نکات مهم در انتخاب میز کنفرانس

تا اینجا به ویژگی‌ها و انواع میز کنفرانس اشاره کردیم. همان‌طور که مطرح شد میز کنفرانس تقریبا برای همه فضاهای کاری و اداری مورد نیاز است. از این رو باید در انتخاب میز کنفرانس مناسب برای محیط کاری خود دقت و توجه زیادی را داشته باشید. در ادامه به بررسی پنج نکته کلیدی در انتخاب میز کنفرانس مناسب خواهیم پرداخت.

 

  • اندازه اتاق

بررسی و دقت در اندازه اتاق اولین نکته‌ای است که برای انتخاب و خرید میز کنفرانس مناسب به آن توجه نمایید. اندازه میز باید با اتاق شما متناسب باشد. میز خیلی کوچک یا خیلی بزرگ علاوه بر تاثیر منفی در ظاهر دکوراسیون اتاق کنفرانس، ناراحتی و عدم رضایت حاضرین در جلسات را نیز به‌دنبال خواهد داشت. در اندازه‌گیری ابعاد اتاق باید در نظر داشته باشید که بعد از قرارگیری میز در اتاق کنفرانس همه افراد برای تردد در اتاق و نشستن در صندلی‌های خود فضای کافی برای رفت‌وآمد را در اختیار داشته باشند. از سوی دیگر دسترسی به پنجره و درب‌های اتاق کنفرانس نیز اهمیت بالایی دارد. از دیگر مسائلی که در بررسی اندازه اتاق باید در نظر داشته باشید کارکردهای دیگر اتاق کنفرانس است. برای مثال اگر در این اتاق سیستم صوتی و تصویری نیز قرار دارد، نباید فضای لازم برای دسترسی و استفاده از این سیستم با قرارگیری میز کنفرانس محدود شود.

 

  • تعداد افراد و ماهیت جلسات

برخی از شرکت‌ها از اتاق کنفرانس صرفا برای جلسات و آموزش‌های داخل سازمان استفاده می‌کنند اما برخی دیگر در این اتاق از مشتریان استقبال خواهند کرد. دانستن هدف اصلی استفاده از اتاق کنفرانس در انتخاب میز کنفرانس مناسب بسیار تاثیرگذار خواهد بود. این هدف علاوه بر تاثیر در ابعاد و اندازه میز مورد نظر، در انتخاب متریال و طراحی میز نیز موثر خواهد بود. در این مرحله انتخاب نوع صندلی نیز بسیار مهم است تا در زمان انتخاب سایز میز فضای مورد نیاز برای نشستن و حرکت راحت صندلی برای همه افراد فراهم باشد.

 

برای مطالعه بیشتر: راه اندازی ویدئو کنفرانس

 

  • منابع تغذیه و پریز برق

امروزه لپ‌تاپ‌ها و سایر لوازم دیجیتال جزئی جدانشدنی از جلسات کاری هستند. از این رو تامین برق، شبکه، اتصالات تصویر و مواردی از این دست بسیار مهم خواهد بود. عدم توجه به این موارد سبب می‌شود در زمان جلسات درصدد تامین این موارد برآمده و نظم از دست برود. یکی از مواردی که می‌تواند در این بخش کمک‌کننده باشد بررسی امکان استفاده از پنل vsp بر روی میز کنفرانس است.

 

  • طراحی و زیبایی

طراحی و زیبایی میز کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌ویژه اگر قصد ملاقات با مشتریان و شرکای تجاری خود در اتاق کنفرانس را دارید، میز کنفرانس اولین جلوه تصویری از سازمان شما خواهد بود. از این رو انتخاب یک میز کنفرانس که طراحی آن با دکوراسیون و فرهنگ سازمانی همخوانی داشته باشد، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در افزایش بهره‌وری اتاق کنفرانس داشته باشد.

 

  • هزینه

در انتها باید در نظر داشته باشید کدام میز کنفرانس مناسب فعالیت و سازمان شما خواهد بود. در این مرحله انتخاب متریال میز نیز بسیار مهم است. هرچند هرگز توصیه به هزینه زیاد نخواهد شد اما در نظر داشته باشید میز کنفرانس یک سرمایه‌گذاری برای بیزینس شما خواهد بود. از این رو با درنظر گرفتن همه شرایط و انتخاب یک میز مناسب می‌توانید نتیجه‌ای ایده‌آل از جلسات و مذاکرات خود به‌دست آورید.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

قیمت خرید میز کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک علاوه بر فعالیت در زمینه ی استعلام قیمت میز کنفرانس، در زمینه های خرید ویدئو کنفرانس، خرید سیستم کنفرانس، خرید میکروفون کنفرانس، خرید وب کم، خرید دوربین کنفرانس، خرید Webcam، خرید وب کم کنفرانس، خرید وب کم لاجیتک، خرید وب کم برای استریم، خرید وب کم دست دوم و سایرموارد به فعالیت مشغول است.

 

سوالات متداول خرید میز کنفرانس مناسب

 

  •  ارتفاع استاندارد میز کنفرانس چقدر است؟

ارتفاع استاندارد برای میزهای کنفرانس 76.2 سانتی‌متر برای میزی با ضخامت رویه 3 سانتی‌متر است.

 

  • پهنای میز کنفرانس چقدر است؟

استاندارد عرض میز کنفرانس 90 تا 120 سانتی‌متر است. البته در نظر داشته باشید ممکن است تولید‌کنندگان بنا به تقاضا و طراحی اقدام به تولید میز کنفرانس با عرض‌های دیگر نمایند.

 

  • فضای مورد نیاز برای نشستن هر فرد دور میز کنفرانس چقدر است؟

حداقل استاندارد فضای نشستن افراد 75 سانتی متر است اما برای راحتی بیشتر افراد این میزان تا 90 سانتی‌متر نیز افزایش می‌یابد. اگر همه افراد اسناد و لپ‌تاپ روی میز کنفرانس قرار می‌دهند پیشنهاد می‌شود تا 105 سانتی‌متر فضای نشستن را افزایش دهید. برای مهمانان خاص و VIP نیز 120 سانتی‌متر فضا مناسب خواهد بود.

 

برچسب ها :

اتاق کنفرانس

انواع میز کنفرانس

میز کنفرانس مستطیلی

میزکنفرانس قایقی

میز کنفرانس بیضی

میز کنفرانس دایره‌ای یا گرد

میز کنفرانس یو شکل

متریال میز کنفرانس

نکات مهم در انتخاب میز کنفرانس

ارتفاع استاندارد میز کنفرانس چقدر است؟

پهنای میز کنفرانس چقدر است؟

میز کنفرانس کلاسیک

خرید میز کنفرانس

میز کنفرانس بزرگ

میز کنفرانس لاکچری

میز کنفرانس اداری مدرن

میز کنفرانس ابعاد

میز کنفرانس بیضی شکل

میز کنفرانس با پایه فلزی

میز کنفرانس پایه استیل

پایه میز کنفرانس

میز کنفرانس چوبی

میز کنفرانس چیست

چیدمان میز کنفرانس

میز کنفرانس سنگی

طرح میز کنفرانس

طول میز کنفرانس

توسعه ارتباطات گلیک

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

گلیک

قیمت خرید میز کنفرانس

قیمت میز کنفرانس

خرید ویدئو کنفرانس

خرید ویدیو کنفرانس

ویدئو کنفرانس

ویدیو کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس

میکروفون کنفرانس

میکروفن کنفرانس

خرید میکروفون کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

خرید وب کم

وب کم

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید Webcam

خرید webcam

خرید وب کم کنفرانس

خرید وب کم لاجیتک

خرید وب کم برای استریم

خرید وب کم دست دوم

راه اندازی ویدئو کنفرانس

دستگاه ویدیو کنفرانس

وب کم حرفه ای

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha