طراحی سالن کنفرانس | اتاق کنفرانس

علاوه بر داشتن تجهیزات سیستم کنفرانسی مناسب برای سالن کنفرانس، طراحی و دیزاین هم بسیار پر اهمیتی است.

طراحی سالن کنفرانس | اتاق کنفرانس

طراحی بهترین اتاق کنفرانس توسط گلیک نماینده فروش سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس با ۱ سال گارانتی شرکتی و ۳ سال خدمات پس از فروش

 

نکاتی که از اتاق کنفرانس باید بدانید!

شما قبل از خرید سیستم کنفرانس باید ایده ای برای طراحی یک اتاق ویدئو کنفرانس در ذهن خود داشته باشید آن را به چه صورت میسازید؟

شاید اتاق کنفرانس موضوعی باشد که شما تاکنون وقت زیادی را صرف آن نکرده باشید. مشکلی نیست، در بیشتر موارد یک اتاق کنفرانس ایده ال مورد نظر می باشد تا طراحی اتاق کنفرانس. طراحی یک اتاق کنفرانس باید به گونه ای انجام شود که فضا را برای برقراری ارتباط با دیگران تسهیل کند نه این که توجه همه را به خود جلب کند. مهمترین نکته در طراحی یک اتاق کنفرانس طراحی آن با بهره وری بالا می باشد، در این جا به ذکر  چند نکته در این مورد می پردازیم.

نیروی کار امروزه نیازمند طراحی یک اتاق کنفرانس مدرن می باشد. اگر شما این فرصت را دارید که یک اتاق کنفرانس را طراحی یا بازسازی کنید این فرصت را از دست ندهید و قدم های خود را فراتر از ضرورت های یک اتاق کنفرانس که شامل میز، صندلی و پروژکتور می باشد بگذارید و با استفاده از این هفت نکته بهره وری اتاق کنفرانس را افزایش دهید.

 

  منبع تغذیه  و تجهیزات اتاق کنفرانس ماننده میکروفن کنفرانس و سیستم کنفرانس - مانیتور اتاق کنفرانس از توسعه ارتباطات گلیک

 

۱- سرمایه گذاری در تجهیزات صوتی و تصویری با کیفیت بالا برای اتاق کنفرانس

اتاق کنفرانس شما باید به روز باشد. اتاق کنفرانس شما باید به قدری قدرتمند و به روز باشد که به عنوان مثال زمانی که شما نیازمند برقراری یک ارتباط ویدئو کنفرانس هستید به راحتی و بدون هیچ مشکلی ارتباط خود را برقرار نمایید. به همین دلیل می باشد که امروزه کمپانی های تولید کننده تجهیزات ویدیو کنفرانس تمرکز خود را بر روی ارائه راه کارهای نوآورانه که بهترین تجربه برای برقراری یک ارتباط را برای شما فراهم می کند گذاشته اند. اخیرا سیستم های کنفرانس های تصویری با کیفیت K۴ راه اندازی شده اند که با استفاده از این تجهیزات صوتی و تصویری اتاق کنفرانس شما برای برقراری هر ارتباطی صوتی و تصویری آماده می باشد.

 

برای مطالعه بیشتر: راه اندازی ویدیو کنفرانس

 

۲- احترام به فضای شخصی در سالن کنفرانس

هیچ کس دوست ندارد وارد اتاق کنفرانسی شود که ۱۵ نفر درآن در جلسه شرکت دارند در حالی که آن اتاق کنفرانس برای ۱۰ نفر طراحی شده است.  اگر افراد شرکت کننده در جلسه زمان زیادی را صرف پیدا کردن راهی برای راحت نشستن در کنار افراد کنار خود می کنند، این افراد نمی توانند توجه کامل خود را به جلسه بدهند. همیشه از این موضوع اطمینان داشته باشید که نفراتی که به جلسه دعوت می کنید از ظرفیت اتاق کنفرانس شما بیشتر نباشد.

 

 

۳- رنگ های مناسب را برای اتاق کنفرانس انتخاب کنید

برند تجاری شما قطعا دارای رنگ مخصوص به خود می باشد. زمانی که این رنگ در مبلمان و اتاق کنفرانس شما استفاده شود می تواند احساس خوبی به شما بدهد. با این حال در طراحی اتاق کنفرانس ایده ها و انتخاب هایی برای شما وجود دارد. رنگ های روشن مانند سفید، ابی روشن، سبز و زرد می تواند اتاق کنفرانس را بزرکتر نشان دهد.

 

 

۴- سرمایه گذاری در خرید مبلمان متحرک برای اتاق کنفرانس

برخی از ارتباطات موثر نیاز به انرژی جنبشی بیشتری دارد. قادر بودن به حرکت کردن در اطراف، تنظیم مجدد صندلی ها می تواند تفاوت ها را ایجاد کند. مبلمان اتاق کنفرانس خود را سبک انتخاب کنید، احتمال دارد جلسات شما به یک فعالیت فیزیکی تبدیل شود.

 

 

۵- اجازه دهید نور طبیعی در سالن کنفرانس شما باشد

هیچ کس نمی تواند تمام بازدهی خود را زیر نور فلورسنت داشه باشد. اگر می خواهید افراد حاضر در سالن کنفرانس شما سرزنده باشند و بازدهی بالایی داشته باشند اجازه ورود نور طبیعی را به اتاق کنفرانس خود بدهید. نور طبیعی باعث بزرگتر دیده شدن اتاق کنفرانس شما می شود. اعضای تیم خود را در یک اتاق تاریک زندانی نکنید و از آن ها توقع ایده های جدید نداشته باشید. کمی از نور خورشید می تواند باعث شکوفایی ایده های نو شود.

 

برای مطالعه بیشتر: سیستم اتاق ویدئو کنفرانس

 

۶- عوامل حواس پرتی در جلسه به حداقل برسانید

پنجره ها برای استفاده از نور طبیعی بسیار مفید می باشد در حالی که این می تواند عاملی باشد برای حواس پرتی حاضرین در جلسه. سعی کنید پنجره ها به سمتی باشد که دید حاضرین در کنفرانس را منحرف نکند.

 

 

۷- مشتریان خود را فراموش نکنید

تمامی نکات ذکر شده در خصوص شرکت و اعضای آن متمرکز شده بود. نفرات حاضر در یک مجموعه مهمترین نفرات استفاده کننده از اتاق کنفرانس هستند ولی هیچ وقت مشتریان خود را فراموش نکنید. اگر جلسات زیادی در سالن کنفرانس خود با مشتریان خود دارید مطمئن شوید که آن ها احساس راحتی می کنند. هم چنین موقعیت جغرافیایی، فرهنگ یا هرچیزی که ممکن است در موفقت کسب و کار شما تاثیر داشته باشد را در نظر بگیرید.

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

نتیجه گیری

هیچ کسب و کاری دقیقا تمام معیارهایی که یک اتاق کنفرانس ایده ال دارد را رعایت نمی کنند. برخی از مواردی که بسیار مفید هستند شامل روشنایی خوب، فضای مناسب جهت حرکت در اطراف و خرید سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس قابل اعتماد و با کیفیت بالا می باشد. استراتژی های بیان شده در ۷ مورد بالا به شما کمک میکند تا ایده هایی برای طراحی یک اتاق کنفرانس داشته باشید و بهره وری را به حداکثر برسانید.

 

 

سیستم کنفرانس | میکروفون کنفرانس

 

سیستم کنفرانس | میکروفون کنفرانس

اگر میخواهید راجعبه مزایای استفاده از سیستم کنفرانس اتوترک آگاه شوید و اتاق کنفرانس و جلسات خود را تجهیز کنید با مشاوران توسعه ارتباطات گلیک با 15 سال سابقه در حوزه نصب و راه اندازی بهترین سیستم کنفرانسی و ویدئو کنفرانس تماس بگیرید.

 

 

 

 

برچسب ها :

اتاق کنفرانس

Conference Room

تجهیز اتاق کنفرانس

میکروفن اتاق کنفرانس

دوربین اتاق کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس

سیستم کنفرانس

ویدئو کنفرانس

مبلمان اتاق کنفرانس

نور اتاق کنفرانس

برند

ویدئو کنفراس

سیستم اتاق کنفرانس

سیستم کنفرانس آکورد

ویدئوکنفرانس

ویدئو کنفراس سازمان

طراحی سالن کنفرانس

میکروفون اتاق کنفرانس

سیستم صوتی اتاق کنفرانس قیمت

تجهیزات بی سیم اتاق کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس یالینک

سیستم صوتی اتاق کنفرانس

میکروفن رومیزی اتاق کنفرانس

قیمت میکروفن اتاق کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

قیمت سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس اتوترک

سیستم کنفرانس دیجیتال

دریافت کاتالوگ سیستم کنفرانس

مشاوره خرید میکروفون کنفرانس

ویدیو کنفرانس

تجهیزات صوتی و تصویری با کیفیت بالا برای اتاق کنفرانس

تجهیزات ویدئو کنفرانس

تجهیزات ویدیو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

سیستم ویدیو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدیو کنفرانس

تجهیزات لازم برای اتاق کنفرانس

وب کم حرفه ای

وب کم

سالن کنفرانس محصولات ویدئوکنفرانس

اتاق کنفرانس محصولات ویدئوکنفرانس

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha