ده ویدئو کنفرانس نرم افزاری برتر 2022

ده ویدئو کنفرانس نرم افزاری برتر 2022

بهترین ویدئو کنفرانس های نرم افزاری: ویدئو کنفرانس تروکانف، ویدئو کنفرانس زوم، ویدئو کنفرانس مایکروسافت تیمز و وب کنفرانس گوگل میت و جیتسی و GoToMeeting و رینگ سنترال و GoToWebinar و لایف سایز و Flock

 

ده ویدئو کنفرانس نرم افزاری برتر 2022

برقراری ارتباطات تصویری یا در اصطلاح ویدئو کنفرانس به بخشی مهم و ثابت از زندگی روزمره در سراسر جهان تبدیل شده است. بعد از شروع بیماری همه گیر COVID-19، امکان ملاقات در هر زمان و هر مکان به یک امر عادی تبدیل شده است و دلیل آن استفاده از ویدئو کنفرانس می باشد. همچنین اغلب بیزینس ها، جلسات خود را در ایام کرونا به صورت آنلاین و با ویدئو کنفرانس های نرم افزاری برگزار می کردند بنابراین اگر هنوز با جادوی ویدئو کنفرانس در رشد کسب و کارتان آشنا نیستید پیشنهاد میکنم مطلب ویدئو کنفرانس های گلیک را مطالعه کنید.

 

 

 

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

 

مزایای دورکاری

مزایای کار از راه دور یا همان دورکاری بر هیچ کس پوشیده نیست: در عین حال که خطر ابتلا به ویروس کرونا کاهش پیدا می کند، بهره وری و پرفرمنس کار شما افزایش میابد. شرکت ها و افراد، روزانه و هفتگی می توانند جلسات خود را به صورت آنلاین با ویدئو کنفرانس های نرم افزاری برگزار کنند، محصولات خود را ارائه دهند و حتی مصاحبه های خود را انجام دهند.

 

برای مطالعه بیشتر: راه اندازی ویدئو کنفرانس

 

مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس نرم افزاری:

مزایای اصلی استفاده از ویدئو کنفرانس های نرم افزاری، جدا از حفظ سلامت، شامل صرفه جویی در وقت و هزینه و در عین حال استفاده کردن و بهره بردن از بهترین ابزارها و نرم افزارهای ویدئو کنفرانس است.

با این وجود، بسیار محتمل است که نتوانید به راحتی از میان تمامی نرم افزارهای ویدیو کنفرانس رایگان، همکاری، پیام رسانی، ایمیل و تماس تلفنی انتخاب راحتی داشته باشید. تنوع و تعدد ابزارها و یا عوض کردن آنها جهت انتقال ایده های خود به تیم می تواند کار سختی باشد، چرا که ممکن است تمرکز بر روی انتخاب بهترین نرم افزار ویدئو کنفرانس باعث به وجود آمدن اضطراب و یا حتی فراموش کردن یک مطلب و کار مهم شود.

جهت حفظ و افزایش اعتماد به نفس کارمندانتان و تمرکز بر روی وظایفشان، باید پلتفرمی را انتخاب کنید که کل کارکنان کسب و کار شما را متصل کند، به راحتی در دسترس باشد و تمام اطلاعات مهم را در یک مکان ذخیره کند، و در عین حال باعث شود تا ایده های خود را بدون هیچ زحمتی به اشتراک بگذارید.

 

برای خرید ویدئو کنفرانس مناسب با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

10 ویدئو کنفرانس نرم افزاری برتر در سال 2022

  1. TrueConf

  2. Zoom

  3. Jitsi

  4. Microsoft Teams

  5. Google Meet

  6. Ring Central Office

  7.  GoToMeeting

  8. GoToWebinar

  9. ​flock 

  10. Lifesize

 

 

نرم افزار ویدئو کنفرانس تروکانف TrueConf

تروکانف TrueConf یک زیرساخت ویدئو کنفرانس نرم افزاری می باشد، به این معنا که تمامی اطلاعات شما بر روی شبکه سازمان یا شرکت شما ذخیره و فقط در اختیار ادمین شما می باشد. نرم افزار ویدئو کنفرانس TrueConf معمولاً توسط مشاغلی همچون آموزش و پرورش، سازمانهای پزشکی، سازمان های دولتی و مشاغل حساس به privacy که حریم خصوصی بالایی دارند، ترجیح داده می شود. نرم افزار ویدئو کنفرانس تروکانف TrueConf  چهارحالت کنفرانس ویدئویی را ارائه می دهد: تماس ویدئویی، سخنرانی ویدئویی، کنفرانس چند نقطه ای و نشست مجازی، و همچنین مدیریت پیشرفته جلسات (مدیریت چیدمان تصاویر، کنترل دستگاههای کاربران، تعدیل جلسه و سایرموارد)، که می تواند یک مزیت برای جلسات مهم کاری و هیئت مدیره محسوب شود.

TrueConf می تواند ویدیو کنفرانس با کیفیت 4k و تعدادی از ابزارهای همکاری مانند پیام رسانی فوری و به اشتراک گذاری فایل، نمایش اسلاید، اشتراک دسکتاپ، کنترل از راه دور دسکتاپ، ضبط جلسه، واکنش و نظرسنجی را فراهم کند. از طریق قسمت وضعیت حضور Presence statuses جلسات را می توان برنامه ریزی و یا شروع کرد. کاربران می توانند هم از طریق مرورگر خود و هم با نرم افزارها و یا هر پلتفرمی به جلسات آنلاین متصل شوند.

 

ویدئو کنفرانس تروکانف TrueConf- تماس ویدئویی، سخنرانی ویدئویی، کنفرانس چند نقطه ای و نشست مجازی- خرید ویدئو کنفرانس گلیک

 

 

ویدئو کنفرانس نرم افزاری زوم Zoom

شاید از قبل با نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم Zoom، که یکی از محبوب ترین برنامه های کنفرانس ویدیویی برای تماس های آنلاین است آشنا باشید. این سرویس ویدئو کنفرانس نرم افزاری کاملا کاربر پسند می باشد و ابزارهای ابتدایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. ابزارهایی مانند اشتراک گذاری صفحه نمایش و ارتباط نوشتاری یا Chat. ویدئو کنفرانس نرم افزاری زوم Zoom  در نسخه ی رایگان خود، جلسات را به 40 دقیقه، 100 شرکت کننده و یک میزبان محدود می کند. شرکت کنندگان می توانند از طریق مرورگرهای خود به جلسات بپیوندند اما اگر کاربر بخواهد از امکانات پیشرفته استفاده کند باید حتما دارای حساب کاربری زومZoom  باشد. برگزاری وبینارها تماما بخشی از سرویس های غیر رایگان و پولی، نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم می باشند.

 

 

مشکلات ویدیو کنفرانس نرم افزاری زوم zoom:

از نکات منفی ویدئو کنفرانس نرم افزاری زوم  Zoom Video Conference می توان به نبود Address book، چت ها و کانال ها و همچنین عدم ادغام پیشرفته با زیرساخت های IT شرکت شما اشاره کرد که باعث می شود راه کار ارتباطی یکپارچه ارائه نگردد. یکی دیگر از مشکلات مهم ویدئو کنفرانس نرم افزاری زوم Zoom بحث امنیت است: ممکن است قبلاً درباره اصطلاحZoombombing  شنیده باشید، این اصطلاح به این معناست که ممکن است برخی از جلسات Zoom در حال انجام شما، توسط هکرها قطع شوند. بنابراین شرکت های بزرگ می بایست هنگام انتخاب راه کارهای ارتباطی، برای جلوگیری از خطرات احتمالی، بیشتر فکر کنند تا بتوانند برای حفظ امنیت اطمینان حاصل کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند.

 

خرید ویدئو کنفرانس نرم افزاری زوم Zoom در شرکت توسعه ارتباطات گلیک

 

 

وب کنفرانس جیتسی Jitsi

وب کنفرانس جیتسی Jitsi  یک پلت فرم وب کنفرانس متن باز است، بدین معنا که تمام جلسات آنلاین در مرورگرهای شما اتفاق می افتد. برای شروع یک کنفرانس، میزبان باید آن را شروع کند و بعد لینک را برای کاربران به اشتراک بگذارد. در این حالت کاربران برای پیوستن به جلسات آنلاین به حساب و مجوز دسترسی احتیاج ندارند. Jitsi انتخابی مناسب برای افرادی است که وبینارهای کوچک با حداکثر ظرفیت 75 شرکت کننده را دارد و نیازی به استفاده از ابزار و امکانات خاصی ندارند. در مورد معایب وب کنفرانس جیتسی Jitsi  باید بگوییم که به منظور استفاده از امکانات پیشرفته و یکپارچه سازی نیاز به نصب نرم افزارهای اضافی می باشد. هم چنین این راه کار فاقد امکانات ابتدایی یک راه کار یکپارچه و نرم افزار دسکتاپ می باشد که انتخاب ویدئو کنفرانس نرم افزاری جیتسی Jitsi را برای سازمان ها و شرکت های مختلف سخت می کند. 

 

 ویدئو کنفرانس نرم افزاری جیتسی Jitsi در خدمات خرید ویدئو کنفرانس  توسعه ارتباطات گلیک

 

 

ویدئو کنفرانس نرم افزاری مایکروسافت تیمز Microsoft Teams

ویدئو کنفرانس نرم افزاری مایکروسافت تیمز Microsoft Teams یک راه کار مبتنی بر فضای ابریCloud-Based  است. در نسخه ی رایگان ویدئو کنفرانس نرم افزاری مایکروسافت تیمز Microsoft Teams امکان مکالمات ویدئویی و جلسات گروهی یک به یک برای حداکثر 300 نفر با محدودیت زمانی 60 دقیقه ای امکان پذیر است. برگزاری وب کنفرانس و استریم Stream در نسخه پولی مایکروسافت آفیس امکان پذیر می باشد. استفاده از مایکروسافت تیمز Microsoft Teams برای شرکت ها و سازمان هایی که از Office 365  استفاده می کنند می تواند انتخاب مناسبی باشد. 

به عنوان معایب می توان به عدم انعطاف پذیری و قابلیت برقراری ارتباط با سایر راه کارهای ویدئو کنفرانس اشاره کرد که اگر در حال برقراری ارتباط با مشتری ها و شرکایی باشید که از سرویس های مختلف جلسات استفاده می کنند، ممکن است دچار مشکل شوید. به علاوه، هنگام شروع استفاده از نرم افزار، ممکن است به زمان نیاز داشته باشید تا بتوانید از امکانات و ابزارهای نرم افزار استفاده کنید، زیرا دسترسی به انها کار چندان ساده ای نیست.

 

ویدئو کنفرانس نرم افزاری مایکروسافت تیمز Microsoft Teams در توسعه ارتباطات گلیک

 

 

نرم افزار وب کنفرانس گوگل میت Google Meet

گوگل میت Google Meet یک نرم افزار وب کنفرانس است که امکان جلسات روزانه تا حداکثر ظرفیت 100 شرکت کننده و محدودیت 1 ساعته در نسخه ی رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. 

نرم افزار وب کنفرانس گوگل میت Google Meet امکانات پایه ای هم چون به اشتراک گذاری صفحه نمایش، واب برد و پشتیبانی از زیرنویس را در اختیار کاربران قرار می دهد که می تواند اتنخاب خوبی برای سازمان ها و شرکت های کوچکی باشد که از راه کار پولی G Suite استفاده می نمایند. 

از ویژگی های منفی نرم افزار وب کنفرانس گوگل میت که می تواند انتخابی بحث برانگیز محسوب شود، می توان به نداشتن امکاناتی همچون Address book، اشتراک فایل، پیام های گروهی و کنترل پیشرفته جلسات اشاره کرد. به منظور استفاده از امکاناتی هم چون: ضبط، تبادل اطلاعات، نظرسنجی ها و گزارش ها فقط می بایست از نسخه پرمیوم و غیر رایگان Google Meet استفاده نمود. 

 

نرم افزار وب کنفرانس گوگل میت Google Meet توسعه ارتباطات گلیک

 

 

نرم افزار ویدیو کنفرانس Ring Central Office

تماس ها ، پیام ها و فیلم های خود را در یک بستر برای یک تجربه ارتباطی یکپارچه در سازمان خود تحکیم می کند. Ring Central Office همچنین برای تماس های تجاری و سایر فعالیت های خارجی مناسب است.

در مرحله بعد ، باید تحقیقات محصول را بطور کامل دنبال کنید. به برخی از این تحلیل های Ring Central Office بپردازید و هر یک از برنامه های نرم افزاری را که در لیست کوتاه خود قرار دارید ، از نزدیک بررسی کنید. چنین بررسی دقیق محصول اطمینان حاصل می کند که شما برنامه های متناسب را دور

می زنید و یکی از آنها را انتخاب می کنید که شامل تمام ابزارهایی است که برای موفقیت به کسب و کارتان نیاز دارید.

  • امنیت 
  • تجزیه تحلیل
  • نمابر آنلاین
  • سیستم تلفن ابری
  • جلسات آنلاین
  • پیام تیمی
  • برنامه گوشی

 

 سیستم کنفرانس نرم افزاری Ring Central Office

 

 نرم افزار ویدیو کنفرانس GoToMeeting

برای جلسات تجاری آنلاین و قابل استفاده برای دسک تاپ ، برنامه موبایل و مرورگر طراحی شده است. برنامه اجازه می دهد تا ۳۰۰۰ شرکت کننده در هر ویدیو کنفرانس حضور پیدا کنند.

نکته کارآمد اینست که لیست های عملکردهای کلیدی متعددی را که مورد توجه قرار می گیرند از قبیل ویژگی های مهم ، بسته ها ، توانایی مهارت فنی کاربران ، اندازه تجارت و غیره باشد.

برخی از این ارزیابی های GoToMeeting را مرور کرده و سایر سیستم های نرم افزاری موجود در لیست خود را با دقت بیشتری بررسی کنید.

 چنین تحقیقات فراگیر باعث می شود که از برنامه های نامناسب خودداری کنید و سیستمی را خریداری کنید که تمام ابزارهای مورد نیاز تجارت را ارائه می دهد.

  • اشتراک گذاری دسک تاپ / برنامه
  • کنترل بیش از حد
  • تخته سفید مجازی
  • زمانبند جلسه
  • ضبط با یک کلیک
  • کنفرانس ویدیویی HD Faces

 

نرم افزار ویدیو کنفرانس GoToMeeting

 

نرم افزار ویدیو کنفرانس GoToWebinar

برای جلسات تجاری آنلاین  یک ابزار وبینار سلف سرویس است که میزبانی از رویدادهای آنلاین در مقیاس بزرگ را آسان می کند.

 این بستر وب کنفرانس طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی دارد که همگی در جهت برنامه ریزی ، مدیریت ، ارتقاء و تجزیه و تحلیل رویدادهای وب موثر هستند. 

برای دسک تاپ ، برنامه موبایل و مرورگر طراحی شده است. برنامه اجازه می دهد تا ۳۰۰۰ شرکت کننده در هر ویدیو کنفرانس حضور پیدا کنند.

برخی از ارزیابی های GoToWebinar را مرور کنید و هر یک از نیاز های موجود در فهرست کوتاه خود را با دقت بیشتری جستجو کنید.

 چنین تحقیق همه جانبه تضمین می کند که شما برنامه های نامناسب را کنار می زنید و در یکی از برنامه هایی که عملکردی را که کسب و کار شما به آن نیاز دارد ، مشترک می شوید.

  • VoIP ، تلفن و رایگان
  • رویدادهای ضبط شده
  • اشتراک گذاری ویدیو
  • تعامل مخاطب
  • پشتیبانی از تلفن همراه
  • امنیت شبکه
  • گزارشگری و تحلیلی

 

 نرم افزار ویدیو کنفرانس GoToWebinar

 

نرم افزار ویدیو کنفرانس Flock

یک نرم افزار همکاری مبتنی برپایه ابر به صراحت برای بهبود ارتباط تیم و کارآیی تجارت طراحی شده است ، به یکپارچه سازی تیم ها و افزایش بهره وری کمک می کند.

 مناسب برای مشاغل در هر اندازه ، از ویژگی های پیام رسانی تیمی است که برای سرعت بخشیدن به برقراری ارتباط و به حداکثر رساندن بازده تیم طراحی شده است.

دانستن اینکه مشاغل نیازهای تجاری خود را دارند ، منطقی است که آنها به دنبال اتخاذ یک سیستم نرم افزاری همه جانبه و ایده آل باشند.

  قدم درست برای انجام این کار ، بیان جنبه های متنوع و قابل توجهی است که نیاز به بازرسی از جمله ویژگی های اساسی ، بسته ها ، توانایی مهارت فنی اعضای کارکنان ، اندازه شرکت و غیره دارد.

به برخی از تحلیل های flock بروید و سایر برنامه های موجود در لیست خود را از نزدیک بیشتر بررسی کنید.

چنین تحقیقات جامع محصول مشخص می کند که شما راه حل های ناصحیح نرم افزاری را برداشته و در یکی از مزایای مورد نیاز شرکت مورد نیاز مشترک می شوید.

  • اشتراک گذاری صفحه
  • ذخیره سازی پرونده
  • مدیریت ارتباطات
  • کانال های خصوصی و عمومی
  • اشتراک گذاری پرونده
  • نظرسنجی ها

 

 نرم افزار ویدیو کنفرانس Flock

 

 نرم افزار ویدیو کنفرانس Lifesize

این سیتم کنفرانس در کنار کار با نرم افزار سیستم ویدیو کنفرانس سخت افزاری هم پشتیبانی میکند

Lifesize مجموعه ای از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس بسیار قابل تعامل و ملاقات مجازی است که باعث تقویت ارتباط ، همکاری و بهره وری می شود.

این نرم افزار با ارائه اولین قابلیت های کنفرانس ویدیویی ۴k در جهان ، ارتباطات بی سیم و کریستالی را ارائه می دهد که منجر به همکاری بهتر و افزایش بهره وری می شود.

دانستن اینکه مشاغل نیازهای تجاری خود را دارند ، منطقی است که آنها به دنبال اتخاذ یک سیستم نرم افزاری همه جانبه و ایده آل باشند. 

قدم درست برای انجام این کار ، بیان جنبه های متنوع و قابل توجهی است که نیاز به بازرسی از جمله ویژگی های اساسی ، بسته ها ، توانایی مهارت فنی اعضای کارکنان ، اندازه شرکت و غیره دارد.

به برخی از تحلیل های flock بروید و سایر برنامه های موجود در لیست خود را از نزدیک بیشتر بررسی کنید.

چنین تحقیقات جامع محصول مشخص می کند که شما راه حل های ناصحیح نرم افزاری را برداشته و در یکی از مزایای مورد نیاز شرکت مورد نیاز مشترک می شوید.

  • تماس های ویدیویی را ضبط و به اشتراک بگذارید
  • اشتراک گذاری صفحه بی سیم با ادغام اپل AirPlay
  • کنفرانس ویدیویی ۴K UHD
  • کنسول مدیریت مبتنی بر وب
  • اتصال از طریق دسک تاپ ، موبایل و برنامه
  • قابلیت اطمینان جهانی با رمزگذاری ایمن

 

نرم افزار ویدیو کنفرانس Lifesize

 

 

 

 

 

 

 

بهترین دستگاه ویدیو کنفرانس برای کسب و کار خود را انتخاب کنیم

اگر به دنبال بهترین راه کار برای کسب و کار خود هستید می توانید با شرکت توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید تا کارشناسان ما به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند تا بهترین نوع ویدئو کنفرانس را برای سازمان یا شرکت خود انتخاب کنید. 

 

برای مطالعه بیشتر: وب کم حرفه ای

 

خرید سیستم ویدئو کنفرانس:

شرکت توسعه ارتباطات گلیک دارای 14 سال تجربه در زمینه ی خرید و فروش سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس می باشد، علاوه بر موارد ذکرشده هم اکنون در زمینه های خرید دوربین کنفرانس، خرید وب کم کنفرانس، خرید تجهیزات اتاق کنفرانس، خرید وب کم برای استریم و خرید میکروفون کنفرانس مشغول به فعالیت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین برنامه ویدئو کنفرانس می توانید با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید. 

 

برای خرید ویدئو کنفرانس با توسعه ارتباطات گلیک تماس بگیرید

 

     

 

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری gelick

 

ویدئو کنفرانس سخت افزاری | ویدئو کنفرانس نرم افزاری

تجربه خرید بهترین ویدئو کنفرانس یالینک، لاجیتک، سیسکو، پلیکام، تروکانف | شاید در نگاه اول هزینه ویدئو کنفرانس به نظر بالا بیاید اما در حقیقت با صرفه جویی ها، در اندک زمانی سرمایه اولیه را به مجموعه باز می گرداند و از آن پس هر دقیقه کار کردن با تجهیزات ویدئو کنفرانس سود بی چون و چرا در جیب مجموعه شماست.

 

 

برچسب ها :

تروکانف

TrueConf

ویدئو کنفرانس نرم افزاری

خرید ویدئو کنفرانس

نرم افزار ویدئو کنفرانس

خرید نرم افزار ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس چیست

برنامه ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس با موبایل

راه اندازی ویدئو کنفرانس با اسکایپ

نرم افزار ویدئو کنفرانس گروهی

چگونه ویدئو کنفرانس برگزار کنیم

برنامه ویدئو کنفرانس برای کامپیوتر

اپلیکیشن ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس adobe connect

بهترین برنامه ویدئو کنفرانس

نرم افزار ویدئو کنفرانس تحت شبکه

آموزش ویدئو کنفرانس با اسکایپ

بهترین نرم افزار برای ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس آنلاین

ویدئو کنفرانس با skype

بهترین اپلیکیشن ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس رایگان

ویدئو کنفرانس اندروید

ویدئو کنفرانس با zoom

ویدئو کنفرانس با لپ تاپ

ویدئو کنفرانس با ایمو

جلسات مهم کاری آنلاین

تماس ویدئویی

کنفرانس ویدئویی

سخنرانی ویدئویی

حریم خصوصی بالا

ویدئو کنفرانس TrueConf

نرم افزار ویدئو کنفرانس تروکانف

مدیریت چیدمان تصاویر در ویدئو کنفرانس

کنترل دستگاههای کاربران در ویدئو کنفرانس

تعدیل جلسات در ویدئو کنفرانس نرم افزاری

جلسات آنلاین

ویدیو کنفرانس

ویدیو کنفرانس با کیفیت 4k

ابزار به اشتراک گذاری فایل

ابزار پیام رسانی فوری

ابزار نمایش اسلاید

ابزار اشتراک دسکتاپ

ابزار کنترل از راه دور دسکتاپ

ابزار ضبط جلسه

ابزار نظرسنجی

Presence statuses در تروکانف

اشتراک گذاری صفحه نمایش در ویدئو کنفرانس زوم

ارتباط نوشتاری یا Chat

اصطلاحZoombombing

ویدئو کنفرانس جیتسی Jitsi

پلت فرم وب کنفرانس متن باز

نرم افزار برای جلسات آنلاین

معایب ویدئو کنفرانس نرم افزاری جیتسی Jitsi

ویدئو کنفرانس نرم افزاری مایکروسافت تیمز Microsoft Teams

Office 365

ویدئو کنفرانس Cloud-Based

مکالمات ویدئویی

جلسات روزانه با گوگل میت

نسخه ی رایگان گوگل میت

محدودیت ساعت در ویدئو کنفرانس وبینار

ظرفیت نفرات در ویدئو کنفرانس

وبینار Google Meet

پشتیبانی از زیرنویس در گوگل میت

G Suite

بهترین ویدئو کنفرانس

کسب و کار

وب کنفرانس جیتسی Jitsi

وب کنفرانس گوگل میت

نرم افزار ویدئو کنفرانس تروکانف TrueConf

بهترین نرم افزار ویدئو کنفرانس

نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان

بهترین ویدئو کنفرانس نرم افزاری

ویدئو کنفرانس نرم افزاری زوم Zoom

وب کنفرانس جیتسی

ویدئو کنفرانس نرم افزاری مایکروسافت تیمز

لنگرنرم افزار وب کنفرانس گوگل میت Google Meet

گلیک

گلیک نماینده رسمی فروش دستگاه ویدئو کنفرانس

دستگاه ویدئو کنفرانس

توسعه ارتباطات گلیک

سیستم کنفرانس

سیستم میکرفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس

شرکت توسعه ارتباطات گلیک

ویدئو کنفرانس

ویدیو کنفرانس نرم افزاری

دستگاه ویدیو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس

سیستم ویدیو کنفرانس

خرید سیستم کنفرانس

فروش ویدئو کنفرانس

فروش سیستم کنفرانس

خرید دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس

خرید وب کم کنفرانس

وب کم کنفرانس

تجهیزات اتاق کنفرانس

خرید تجهیزات اتاق کنفرانس

خرید وب کم برای استریم

خرید میکروفون کنفرانس

خرید میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدیو کنفرانس

تجهیزات لازم برای اتاق کنفرانس

وب کم

وب کم حرفه‌ای

Yealink Video Conference Mobile

ویدئو کنفرانس نرم افزاری یالینک

ویدیو کنفرانس Lifesize

ویدیو کنفرانس Flock

ویدیو کنفرانس GoToWebinar

ویدیو کنفرانس GoToMeeting

ویدیو کنفرانس Ring Central Office

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha